12x
4000004046
![]() |
SHIMANO Steps EP800 Central Engine (85Nm)This is THE 2021 brand new SHIMANO Steps E800 central engine. This engine is particularly silent, light and compact: you can focus on your path and enjoy natural pedalling sensations since the pedalling resistance has been reduced. The 85Nm provides a discreet yet perfoming pedalling assistance. details: - Reduced accumulation of heat. - Same anchor points as the DU-E8000 and DU-7000 models. - Compatible with mechanical transmissions for 9/10/11/12 gears; Di2 11 gears; FC-M8150 crankset. - Compatible with hubs with integrated gearshifting for 11/8/7/5 gears. |
![]() |
![]() |
![]() |
ROCKSHOX 35 Gold RL ForkThe ROCKSHOX 35 Gold RL is the perfect fork for MTB or Enduro riders. It will provide a great support during your rides. The chassis has been rethought and redesigned to make the fork light yet sturdy: the Boost system enables you to assemble tyres of maximum 81mm of section. It is equipped with a Debon Air pneumatic spring and the Motion Control system of shock absorption. |
![]() |
Husqvarna |
![]() |
|
Moteur Pedalier | Oui |
---|---|---|
|
Position de la batterie | Cadre 100% Intégré |
|
Afficheur/Ecran | Shimano SCE7000 |
|
Battery | Core S1, 630 Wh |
i
La performance d'un moteur est exprimée en newton mètre (NM). Cela détermine la force émise par le moteur. Plus le couple moteur est élevé, moins l'usager aura à fournir d'effort pour obtenir l'assistance électrique |
Couple Moteur | 85Nm |
|
Batterie Ampere heure | 17,5Ah |
|
Moteur Category | Central Shimano |
|
Autonomy | 140Km |
|
Moteur | SHIMANO Steps EP800 |
|
Speed | 25km/h |
|
Voltage | 36 Volts |
|
Puissance Moteur en Watts | 250 Watts |
|
Performance | 630 Wh |
|
Amortisseur | Rockshox |
---|---|---|
|
Taille de roue | 27.5" / 29" |
|
Pneus | Pirelli Scorpion Trail, 62-584, 62-622 |
|
Tige de selle | Husqvarna 31.6, Dropper Post |
|
Freins | Shimano BR-MT410 |
---|---|---|
|
Derailleur | Sram SX Eagle |
|
Débattement | 120mm |
---|---|---|
|
Fourche | Rockshox |
|
Tout Suspendu | Oui |
|
Modele Fourche | RockShox 35 Gold RL, axe traversant Boost |
|
Amortisseur modele | RockShox Deluxe Select |
|
Type de vélo | VTT électrique tout-suspendu |
---|---|---|
|
Type de produit | VTC électrique |
|
Age Group | A partir de 14 ans |
|
Type Of Use | MTB |
|
Garantie | 5-years on the Frame; 2-years on Electric and Mechanical Parts |
|
Millesime | 2023 |
|
Poids total autorisé | 130kg |
|
Colour | Bleu Nuit |
|
Type de cadre | Cadre Droit/Homme |
Très bon rapport qualité/prix. J'adore la roue de 27.5 derrière et 29 devant. Equipement suffisant en ce qui me concerne. J'aime le look et la déco (important quand on achète un vélo). Enfin je ne regrette pas le moteur Shimano que je préfère au modèle Bosch
Finition autocollant dommage cache batterie en plastique avec système de fermeture peu pratique